Metro Warszawskie po raz piętnasty zleciło firmie zewnętrznej przeprowadzenie badań dotyczących zadowolenia pasażerów korzystających z warszawskiego metra. Badanie przeprowadzono na próbie 2007 osób w dniach 12 – 18 czerwca 2019 r., na wszystkich stacjach linii M1 oraz M2.

Wśród zagadnień poruszanych w badaniu znalazła się ocena różnych aspektów związanych z funkcjonowaniem i kursowaniem metra. Ocenie poddano: częstotliwość kursowania, elementy związane z obsługą pasażerów, bezpieczeństwo, obiekty użyteczności publicznej na stacjach, zmiany i udogodnienia.

W opinii pasażerów metra przeważają zdecydowanie pozytywne opinie – 96% ankietowanych jest zadowolonych z naszych usług. Utrzymana została wysoka ocena związana z poczuciem bezpieczeństwa, pozytywnie oceniło ten aspekt aż 91% badanych.

Badanie pokazują również, iż częstotliwość kursowania w godzinach wieczornych to ten element, na który powinniśmy zwrócić uwagę w naszej działalności.

Wyniki badań można pobrać tutaj (plik PDF; 1,4MB)