INSPIRO

Ilość i rodzaj wagonów

4 wagony napędowe (Czołowe i pośrednie) 2 wagony doczepne (pośrednie)

Układ wagonów

Mc-T1-M=M-T1-Mc

Długość pojazdu [mm]

117766

Szerokość drzwi pasażerskich

1400

Ilość miejsc siedzących w pociągu

232

Ilość miejsc stojących w pociągu

1268

Silniki napędowe

Silniki asynchroniczne

Moc

16x 140 kW

Rodzaj rozruchu

Falownik

Konstrukcja pudła wagonu

Aluminiowa

Masa wagonu Czołowego

29,2 Mg

Masa wagonu pośredniego

27,1 Mg

Masa wagonu pośredniego tocznego

22,8 Mg

Masa pociągu

158,2 Mg

Wentylacja przedziału pasażerskiego

wymuszona

Regulacja wentylacji przedziału pasażerskiego uwzględniająca zapełnienie wagonu

Tak

Zawieszenie II stopnia

Pneumatyczne (poduszka powietrzna)

Zawieszenie I stopnia

Sprężyny metalowo-gumowe

Sprężarka

śrubowa, bezolejowa

Łożysko maźnicy

Zamknięte

Oświetlenie przedziału pasażerskiego

Panele LED

Dedykowane miejsce dla niepełnosprawnych (z możliwością zaparkowania wózka)

Tak – dwa na pojazd w wagonie czołowym

Rampa dla wózków inwalidzkich

Tak – dwie na pojazd w wagonie czołowym

Monitoring przestrzeni pasażerskiej

Tak – 4 kamery na wagon

Rekuperacja

Tak

Klimatyzacja kabiny maszynisty

Tak

Jednoprzestrzenność

Tak

Wizualna sygnalizacja zamknięcia drzwi dla pasażera

Tak

 

Cykl przeglądowo naprawczy

Poziom utrzymania

Kryteria

PK

33 000 km lub co 2 miesiące

PO

100 000 km  lub co 6 miesięcy

PD

200 000 km lub co 1 rok

R1

400 000 km lub co 2 lata

R2

800 000 km lub co 4 lata

R3

1 600 000 lub co 8 lat

G

3 200 000 lub co 16 lat