Metro Warszawskie po raz czternasty zleciło firmie zewnętrznej przeprowadzenie badań dotyczących zadowolenia pasażerów korzystających z warszawskiego metra. Badanie przeprowadzono na próbie 2003 osób w dniach 16 – 22 czerwca 2018 r., na wszystkich stacjach obu linii.

Wśród zagadnień poruszanych w badaniu znalazła się ocena różnych aspektów związanych z funkcjonowaniem i kursowaniem metra. Ocenie poddano: częstotliwość kursowania, elementy związane z obsługą pasażerów, bezpieczeństwo, obiekty użyteczności publicznej na stacjach, zmiany i udogodnienia.

W opinii pasażerów metra przeważają zdecydowanie pozytywne opinie – 97% ankietowanych jest zadowolonych z naszych usług. Utrzymana została wysoka ocena związana z poczuciem bezpieczeństwa, pozytywnie oceniło ten aspekt aż 96% badanych.

Tegoroczne badanie pokazuje również, iż częstotliwość kursowania w godzinach wieczornych to ten element, na który powinniśmy zwrócić uwagę w naszej działalności.

Wyniki badań można pobrać tutaj (plik PDF; 1,1MB)