Metro Warszawskie Sp. z o.o. po raz kolejny zleciło firmie zewnętrznej przeprowadzenie badań dotyczących zadowolenia pasażerów korzystających ze stołecznego metra. Jedenasta edycja badania, którego celem było między innymi poznanie opinii pasażerów na temat jakości usług oferowanych przez Metro Warszawskie Sp. z o.o., przeprowadzona została na reprezentatywnej próbie 2057 osób w dniach od 19 do 26 czerwca 2015 roku, na każdej z 28 stacji metra linii M1 oraz M2 w godzinach kursowania podziemnej kolejki.

W 2015 roku Metro Warszawskie Sp. z o. o. utrzymuje bardzo dobrą opinię wśród pasażerów. Ogólna ocena usług świadczonych przez naszą Spółkę to 89% zadowolonych respondentów.

Pasażerów zapytano również o ulubioną stację warszawskiego metra. Jest to swoisty plebiscyt, prowadzony od 2005 roku. W roku 2015 najwięcej głosów uznania zdobyła stacja Plac Wilsona.

Wyniki badań można pobrać TUTAJ (PDF; 5,5MB)