Trzynasta edycja badania, którego celem było między innymi poznanie opinii pasażerów na temat jakości usług oferowanych przez Metro Warszawskie Sp. z o. o., przeprowadzona została na reprezentatywnej próbie 2010 osób w dniach od 19 do 25 czerwca 2017 roku, na wszystkich stacjach metra linii M1 i M2, w godzinach kursowania podziemnej kolejki. Tegoroczne badanie przeprowadziła firma KANTAR TNS.

Ogólna ocena usług świadczonych przez naszą Spółkę uzyskana w roku 2017, to 96% opinii pozytywnych wyrażonych przez respondentów.

Taką samą, wysoką, ocenę otrzymaliśmy od pasażerów w 2016 roku.

Jednym z najbardziej satysfakcjonujących wyników jest utrzymujący się wysoki poziom opinii pozytywnych dotyczących elementów związanych z obsługą pasażerów, takich jak: bezpieczeństwo (93%), punktualność (93%) oraz czystość na stacjach (94%), w wagonach (88%).

Pozytywne opinie pasażerów, uzyskane podczas tegorocznego badania, są wspólnym sukcesem osób i instytucji odpowiedzialnych za działania podejmowane w obszarze transportu publicznego w Warszawie.

Wyniki badań można pobrać tutaj (plik PDF; 2,7MB)