22/08/2014

Metro Warszawskie Sp. z o.o. po raz kolejny zleciło firmie zewnętrznej przeprowadzenie badań dotyczących zadowolenia pasażerów korzystających ze stołecznego metra. Dziesiąta edycja badania, którego celem było między innymi poznanie opinii pasażerów na temat jakości usług oferowanych przez Metro Warszawskie Sp. z o.o., przeprowadzona została na reprezentatywnej próbie 1508 osób w dniach od 6 do 12 czerwca 2014 roku, na każdej z 21 stacji metra w godzinach kursowania podziemnej kolejki.

W 2014 roku Metro Warszawskie Sp. z o. o. utrzymuje bardzo dobrą opinię wśród pasażerów. Ogólna ocena usług świadczonych przez naszą Spółkę to 98% zadowolonych respondentów. Zdecydowana większość ocen udzielanych przez ankietowanych to oceny pozytywne – zarówno jeśli chodzi o częstotliwość kursowania, obsługę pasażerów, służby metra (w tym policję), jak i wyposażenie w punkty użyteczności publicznej czy widoczność oznakowania awaryjnego. Jednym z najbardziej satysfakcjonujących wyników tegorocznego badania jest wysoki poziom opinii pozytywnych na temat wprowadzonych udogodnień dla osób niepełnosprawnych, a także wysoki odsetek respondentów deklarujących, że czuje się bezpiecznie podróżując warszawskim metrem (95,5%).

Pasażerów zapytano również o ulubioną stację warszawskiego metra. Jest to swoisty plebiscyt, prowadzony od 2005 roku. W roku 2014 najwięcej głosów uznania zdobyła stacja Stare Bielany, a tuż za nią uplasował się dotychczasowy lider – stacja Plac Wilsona.

Wyniki badań można pobrać TUTAJ (PDF; 5,7MB)

Wróć