22/05/2014

Dnia 22 maja 2014 roku wystartowała kampania społeczna „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”, której głównym celem jest promowanie wzajemnej życzliwości i zrozumienia w komunikacji miejskiej.

Zdecydowana większość mieszkańców stolicy korzysta na co dzień z komunikacji miejskiej. Przewoźnicy oraz jednostki związane z komunikacja miejska w Warszawie wciąż pracują nad polepszaniem warunków podróży i wprowadzają szereg udogodnień dla pasażerów. Dzięki tym działaniom komunikacja miejska staje się bardziej przyjazna i komfortowa. Jednak w największej mierze komfort podróży komunikacją zależy od samych pasażerów. Kampania „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej ma za zadanie zwrócić uwagę na to jak ważnym i niezbędnym elementem podróży, jest życzliwe zachowanie się wobec innych pasażerów.

Zachęcamy wszystkich do poświęcenia chwili uwagi na plakaty i spoty dotyczące kampanii oraz do zapoznania się z folderem, w którym opisane zostały szczegółowo zasady życzliwego zachowania się w środkach komunikacji miejskiej. Wydawnictwo trafi do rąk mieszkańców stolicy już 24 maja, podczas Wielkiego Pikniku Rodzinnego, który odbędzie się w Parku Górczewska, w Amfiteatrze im. M. Jacksona.

Serdecznie zapraszamy na to wyjątkowe wydarzenie. W programie imprezy przewidziano wiele atrakcji - zabaw i gier promujących życzliwość, koncert zespołu The Postmann oraz występ artystów Teatru Muzycznego Roma, którzy wykonają utwory  ze spektaklu „Ale Musicale”.

Organizatorami akcji jest Metro Warszawskie Sp z o.o. oraz  Centrum Komunikacji Społecznej m.st. Warszawy, Tramwaje Warszawskie, Szybka Kolej Miejską, Miejskie Zakłady Autobusowe, Zarząd Transportu Miejskiego i Koleje Mazowieckie, a partnerami: Warszawska Kolej Dojazdowa, Polski Związek Niewidomych i Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej, chce zwrócić uwagę na to jak ważnym i niezbędnym elementem podróży, jest życzliwe zachowanie się względem innych pasażerów. 

pliki/aktualnosci/2014/plakatpiknikrodzinny.jpg

Wróć