08/03/2004

Od 8 marca 20 wagonów METRA zmienia swój wygląd. Jest to pierwsza w historii METRA WARSZAWSKIEGO akcja reklamowa w której wykorzystano powierzchnię wagonów jako nośnik reklamowy.

Dochody z wykorzystania powierzchni reklamowej wagonów trafią w 100% do kasy METRA WARSZAWSKIEGO.

Reklamę – intrygującą, od pewnego czasu, warszawiaków czerwoną dłoń można zobaczyć na bocznych ścianach i szybach wagonu. Grafika jest wykonana w takiej technologii, by nie ograniczała widoczności pasażerów podróżujących składem – tak jak na autobusach, czy tramwajach.

Na blachach zastosowano folię monomeryczną, na oknach One Way Vision – folia przepuszczająca światło. Folia posiada wszystkie atesty bezpieczeństwa związane z funkcjonowaniem METRA. Reklama na wagonach METRA przejdzie okres próbny. METRO chce sprawdzić czy tego typu nośnik reklamowy w żaden sposób nie będzie zakłócał pracy podziemnej kolei i czy podoba się warszawiakom. Na wasze opinie czekamy pod adresem mailowym: info@metro.waw.pl

Wróć