22/06/2016

W dniu 20 czerwca br. wystartowała trzecia edycja kampanii społecznej „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”. Kampania „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej” ponownie chce zwrócić uwagę na to jak ważnym i niezbędnym elementem podróży, jest życzliwe zachowanie się względem współpasażerów i pokazać właściwe postawy oraz zachowania.

W tegorocznej odsłonie kampanii do właściwych zachowań będzie przekonywał pasażerów Gigant Komunikacji Miejskiej. W tramwajach, autobusach, metrze, pociągach SKM oraz Kolei Mazowieckich będzie można zobaczyć m.in. Hałaśnika Głuchawego, Tępacza Ignoranta, Knyszojada Smrodliwego, Kłapodzioba Wylewnego czy Zastawiacza Olbrzymiego. Do grupki znanych nam monsterów dołączą trzy nowe: Siedziołek Przyciężki, Rozpychacz Wybredny oraz Oknogap Permanentny.

Do wzajemnej życzliwości będą nakłaniać także spoty radiowe emitowane na antenie Radia Kolor oraz specjalny teledysk, a stoiska kampanii pojawią się na wielu imprezach i piknikach. Zaplanowano również specjalne warsztaty dla dzieci i młodzieży.

Organizatorami akcji są: Urząd m.st. Warszawy, Miejskie Zakłady Autobusowe, Tramwaje Warszawskie, Szybka Kolej Miejska, Metro Warszawskie, Zarząd Transport Miejskiego oraz Koleje Mazowieckie, a partnerami: Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej,  Fundacja Dobroczynności Kid Zone oraz Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej. Natomiast patronami medialnymi tegorocznej odsłony kampanii są: Radio Kolor i TVP3.

 

Wróć