22/05/2015

W dniu 20 maja br. wystartowała druga edycja kampanii społecznej „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”  Kampania „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej” ponownie chce zwrócić uwagę na to jak ważnym i niezbędnym elementem podróży, jest życzliwe zachowanie się względem współpasażerów i pokazać właściwe postawy oraz zachowania.

Tegoroczna odsłona akcji przebiega pod hasłem „Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem” i potrwa do końca roku. W tramwajach, autobusach, metrze oraz pociągach SKM można zobaczyć m.in. Hałaśnika Głuchawego, Tępacza Ignoranta, Knyszojada Smrodliwego, Kłapodzioba Wylewnego czy Zastawiacza Olbrzymiego. 1 czerwca został ogłoszony dniem życzliwości i mówienia sobie „dzień dobry” w środkach komunikacji. Stoiska kampanii pojawią się na wielu imprezach i piknikach, a w wakacje po Warszawie będzie jeździła specjalna Mobilna Kulturalna Kawiarnia. Zaplanowano również przeprowadzenie gry miejskiej i specjalnych warsztatów dla dzieci i młodzieży.

Organizatorami i partnerami II edycji kampanii są: Centrum Komunikacji Społecznej m.st. Warszawy, Tramwaje Warszawskie, Szybka Kolej Miejska, Metro Warszawskie, Miejskie Zakłady Autobusowe, Zarząd Transportu Miejskiego, Koleje Mazowieckie, Uniwersytet Warszawski, Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej, Fundacja Świat bez Wandalizmów, Jazda na Dzień Dobry oraz Wawerskie Centrum Kultury.

 

Wróć