pliki/aktualnosci/2011/qi2011.jpg

Z przyjemnością informujemy, że Metro Warszawskie Sp. z o.o. zdobyło tytuł Laureata QI 2011 w konkursie Najwyższa Jakość Quality International 2011
w kategorii QI Service – Usługi Najwyższej Jakości. Nagrodę otrzymaliśmy podczas uroczystej gali finałowej V Edycji Programu Najwyższa Jakość QI 2011, która odbyła się 6 października bieżącego roku w Poznaniu.

Konkurs Najwyższa Jakość Quality International skierowany jest do firm, instytucji, samorządów, producentów i usługodawców posiadających czytelną politykę jakości
 w odniesieniu do produktu, usługi lub systemu zarządzania. Organizatorem konkursu jest redakcja Forum Biznesu, a patronami przedsięwzięcia Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Klub Polskie Forum ISO 9000 oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

Podstawą do przeprowadzenia analiz decydujących o wyłonieniu finalistów są oficjalne dane oraz opinia organizacji biznesowych i gospodarczych, instytucji certyfikujących oraz powołanych ekspertów.